GTD Fundamentet + Todoist

Vi tilbyder nu det meget roste 2-dages GTD Fundamentet-seminar i Danmark!

2-dages-seminaret har stor succes i udlandet og vi er meget glade for, at vi nu kan tilbyde dette udvidede GTD Fundamentet-seminar herhjemme. Dette seminar giver dig mulighed for at komme i dybden med opsættelse og anvendelse af systemet og processerne, som man ikke har tid til at gøre i dagsseminaret: 2-dages-Fundamentet giver dig en flyvende start som GTD’er!

 

GTD Fundamentet - 1 dag (8t)

GTD Fundamentet – Dag 1 (9-17)

Den første dag følger samme agenda som i dagsseminaret, hvor vi har 100% fokus på at lære processerne i GTD. Dagen går med at forstå anvendelsen af de 5 trin, læs mere i beskrivelsen af GTD Fundamentet.

GTD Workshop

GTD Workshop – Dag 2 (9-15:30)

Den anden dag fokuserer vi udelukkende på implementering af dit GTD-system og træning i at anvende processerne. Dag 2 gør dig meget bedre rustet til at få styr på din hverdag med teknikkerne fra GTD.

GTD Webinar
Ugentlig Gennemgang– online (10-11:30)
For at sikre kontrol og overblik er en af de vigtigste vaner i GTD en Ugentlig Gennemgang (Weekly Review®). Nogle uger efter seminaret bliver du guidet igennem en Ugentlig Gennemgang i et online webinar, ganske gratis.

 

Verdensnyhed: GTD Workshop med Todoist

Vi er rigtig glade for at kunne introducere 2-dages-seminaret med Todoist som GTD-system på dag 2! Todoist har danske rødder og bruges aktivt af over en halv million mennesker verden over og vi er glade for at have deres opbakning til dette seminar. Alle deltagere får 6 måneders gratis adgang til Todoist Premium og lærer, hvordan man optimalt tilpasser og anvender Todoist som sit GTD-system.

Pris og kommende seminarer

Prisen for dette 2-dages-seminar er 11.400,- kroner plus moms (inklusive webinar om Ugentlig Gennemgang). Du finder vore kommende 2-dages-seminarer herunder.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage i vores 2-dages-seminar kan du overveje deltagelse i GTD Fundamentet (1 dag).


Vi bruger cookies for at gøre din brugeroplevelse så relevant som muligt. Læs mere her.