Hvorfor har man brug for GTD?

Har du lyst til at blive mere effektiv på dit arbejde?
Få klaret flere af de vigtige opgaver?

Det er ikke længe siden at størstedelen af os enten bearbejdede eller flyttede ting fra a til b – vi var fiskere, bønder, håndværkere, fabriksarbejdere etc.

I dag er næsten alle vidensarbejdere og det kræver værktøjer og teknikker. At håndtere viden og opgaver er et fag i sig selv.

Mange oplever at de lærer deres fag, men ved nærmere eftertanke har de færreste lært at arbejde. Håndtere emails, jonglere mødenotater, prioritere opgaver, lære at koble fra? Det er din opgave selv at lære det.

Din evne til at håndtere opgaver er direkte proportional med din produktivitet

Den gennemsnitlige dansker kæmper til tider med opgaverelateret stress og langt de fleste brugere af GTD-teknikkerne melder tilbage, at deres stressniveau sænkes betydeligt når de anvender GTD!

– Der er så meget at lave og jeg ved ikke hvor jeg skal starte! Jeg har ikke længere oversigt og kontrol over alt det jeg skal…


GTD på 2 minutter

Getting Things Done® (GTD)-metoden ændrer på dette. Metoden indeholder et sæt gode vaner som du kan tillære dig og fører til mindre stress, mere perspektiv og kontrol og ikke mindst mere tilstedeværelse i hverdagen. Du får klaret flere af de rigtige ting.


Læser du samme e-mail 12 gange?

Metoden egner sig rigtig godt til gennemgang i seminarer på en pædagogisk måde.

GTD er sund fornuft sat i system.

Lær Getting Things Done® (GTD): Dagsseminar

 

5 Steg - Samle

1. Indsamle

5 Steg - Behandle

2. Afklare

5 Steg - Organisere

3. Organisere

5 Steg - Revidere

4. Reflektere

5 Steg - Utføre

5. Udføre

Vi bruger cookies for at gøre din brugeroplevelse så relevant som muligt. Læs mere i Privatlivspolitik & Om cookies.